I consulenti Alphaliner anu dettu chì e aspettative di i trasportatori di quantità enormi di rifiuti è di circa 10% di riduzione di a capacità per via di u riciclamentu obligatoriu eranu "esagerate".
Alphaliner hà dettu chì e previsioni di alcune compagnie aeree chì u novu Indice di Intensità di Carbone (CII) di l'IMO hà da purtà à una riduzione di u 10% di e flotte aeree glubale sò state esagerate.mondu ".Catene di trasportu marittimu, micca di notte in 2023 ".
Alphaliner hà aghjustatu chì questu significa chì l'ordine record di spedizione di container (7,4 milioni di TEU, circa u 30% di a flotta esistente) cumpensà ogni aumentu di i tassi per via di ritirati di navi o di navigazioni lente in relazione à CII.Circa 2,32 milioni di novi navi seranu lanciati l'annu prossimu, cù un altru 2,81 milioni di TEU lanciati in 2024.
Intantu, Alphaliner aspetta "circa 5% di a so flotta" per esse inattivu à a fine di l'annu per via di a caduta di a dumanda.
U cunsultore hà dettu chì e caratteristiche di u mudellu CII penalizanu ingiustamente i navi più chjuchi, postu chì tendenu à passà menu tempu in serviziu per via di viaghji più brevi è più tempu à l'ancora, abbassendu artificialmente e so statistiche di rendiment cumparatu cù i navi più grande.
Questu significa chì i grandi navi di containeru puderanu penetrà in l'industrii chì necessitanu navi di container più chjuche, aggravando cusì a capacità eccessiva è aumentendu artificialmente l'emissioni di CO2 in tali industrie.
Alphaliner hà dettu chì l'attuale sistema CII, chì recentemente hà attiratu critiche aspre da Maersk, MSC è Hapag-Lloyd, puderia ancu in certi casi incuragisce i navi à "circulà è navigà lentamente piuttostu chè à l'ancora è aspittà".
À u listessu tempu, u boom ligatu à Covid-19 in l'ordine di navi hè ghjuntu à a fine.L'industria di u trasportu hè prubabile di affruntà un periudu prolongatu di "sovracapacità strutturale" è tariffi debuli cum'è a produtividade portuali torna à i livelli pre-pandemichi, i tassi normalizzanu è l'indicatori ecunomichi si debilitatu in parechji paesi.
L'ultima volta chì questu hè accadutu era in l'anni 2010, quandu 6,6 milioni di TEU di ordini custruiti prima di u 2008 sò stati scaricati in u mercatu post-crisi.
Simon Heaney, direttore di a ricerca di trasportu di container in Drewry, hà dettu à The Loadstar: "L'ordine di l'ordine hè cusì grande chì malgradu diverse misure di taglio di capacità, u mercatu ùn serà micca capaci di evità l'oversupply per parechji anni".
"Ùn aspittemu micca chì EEXI / CII hà un impattu significativu nantu à a capacità postu chì e navi sò digià navigate lentamente.Ùn ci saranu assai cambiamenti pratichi, salvu chì certi navi anu bisognu di installà limitatori di putenza di u mutore (questu hè faciule da fà durante e visite normali à u portu) ".
"Aspittemu chì l'esportazioni aumenteranu à livelli quasi record di TEU in risposta à u ciculu di calata.U risultatu inevitabbile serà una cumpusizioni di flotta più ghjovana è più verde ".
A dumanda glubale hè diminuita di quasi 30% mentre a capacità aumenta per via di un altu volume di ordini.I trasportatori di l'oceanu sò chjappi in un ciculu viziosu, cum'è s'elli aghjunghjenu constantemente a carica.I trasportatori grandi anu da travaglià dura per riempie è i trasportatori chjuchi trovanu assai difficiuli di mantene i flussi di entrate.
E cumpagnie di trasportu di cuntainer chì servenu u cummerciu India-US parenu avè capitu chì u desideriu di generale à grande scala ...
Preoccupati chì a vendita potenziale di HMM mette in periculu a so sicurità in u travagliu, l'impiegati di l'operatore anu dimustratu ...
A ruptura di a flotta MSC è Maersk 2M Vessel Sharing Alliance (VSA) cuntinueghja.
Tempu di Postu: 15-Nov-2023